Michael Thomas Landkoer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van erikainparamaribo - WaarBenJij.nu Michael Thomas Landkoer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van erikainparamaribo - WaarBenJij.nu

Michael Thomas Landkoer

Door: Erika Landkoer

24 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

Hij is er. Onze vierde kleinzoon. Een flinke jongen, met alles erop en eraan.
De ouders zijn er trots op, maar ook wij hier met zijn tweetjes. De foto’s stromen al binnen, ook een filmpje waarin we zijn stemgeluid kunnen horen.
Heel jammer, dat ik ‘m niet even in mijn armen kan nemen. Eigen schuld, zal ik maar zeggen. Keuzes worden meestal vrijwillig genomen, toch…………..

• 27 Oktober 2008 - 19:10

Mieke:

Hoi wat een pracht zeg!! vandaag terug van een weekje duitsland en we openen de pc en wat vinden we? een pracht baby wat zullen jullie trots zijn daarop zeg!van harte gefeliciteerd en dat jullie hem in gezondheid mogen zien op groeien veel groetjes Huib en Mieke

• 27 Oktober 2008 - 19:21

Henk En Sjoukje:

dag opa en oma,
    hartelijk gefeliciteerd met jullie 4e kleinkind; wat een wolk van een baby! Ik kan me voorstellen dat je nu wel graag even in nunspeet zou willen zijn!
    Lees dat jullie pas nog geweest zijn. jammer dat we elkaar niet gezien hebben, maar jullie zullen wel een heleboel bezoekjes hebben moeten afleggen. Misschien een vlg keer? Hier alles goed. tot mails/horens, h.gr sjoukje