Linedance - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van erikainparamaribo - WaarBenJij.nu Linedance - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van erikainparamaribo - WaarBenJij.nu

Linedance

Door: Erika Landkoer

Blijf op de hoogte en volg

13 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

Hier ben ik weer na lange tijd. Ik heb geen smoes waarom ik niets van me heb laten horen. We hebben het even druk gehad met logé’s uit Venezuela, nicht Carolina met haar zoon Reinaldo waren hier. Eerst een paar dagen bij nicht Edda gelogeerd en daarna bij ons. In zeer korte tijd wilden wij hun Paramaribo laten zien en natuurlijk ook daarbuiten. Maar naar het binnenland zijn ze niet geweest. Wel hebben die twee plannen om eind van het jaar weer te komen.

Enkele weken terug heb ik een linedance groep ontdekt. Natuurlijk direct aangesloten, want dat linedancen heb ik wel gemist, al heb ik er in NL maar kort op gezeten. Ik heb al 2 keer een optreden mogen meemaken. Vorige week zondag op een familiedag in de dierentuin en afgelopen vrijdagavond op de pier van hotel Torarica. Er was hier een Nederlandse country zanger op vakantie dus die kon ook even optreden. Ik heb een filmpje bijgevoegd, ik hoop dat het goed overkomt. Het linedancen staat hier nog in de kinderschoenen, dus kan ik makkelijk meekomen. Heel jammer dat ik hier geen laarzen kan krijgen; de mijne staan op zolder in Nunspeet.

Ik heb nog geen nieuws over het te bouwen huis. Trouwens die tekening die ik liet zien, dat gaat niet meer door. Veel te duur voor een eenvoudig huisje, dus ben ik nu weer driftig aan het “tekenen”. De weg waar ons huis aan komt te staan heeft vorige week een naam gekregen: Hesdi Blankweg. Maar hoe de regio daar heet weet ik eigenlijk niet, er is ook geen dorp ofzo.
Goed, tot zo ver voor nu. Geniet maar van het filmpje. Ik ben die in rode bloes en zwarte hoed, natuurlijk achterin.

  • 13 Maart 2008 - 13:13

    Mieke:

    hoi Erika en frank, leuke foto's en video erg swingend muziekje, zo te zien geniet je er volop!en je weet het dansen is goed voor de lijn, ik vind het erg leuk dat je zo af en toe een berichtje stuurd, leuk dat jullie de kontakten met familie zo mooi op kunnen bouwen, nou geniet lekker zou ik zeggen jullie hebt hard genoeg gewerkt dus.....ik gun het jullie van harte.
    dikke kus Mieke
    en de groetjes van Huib

  • 25 Maart 2008 - 01:12

    Linda:

    Way to go Erika.
    Het is nog niet gelukt de video te bekijken, maar van de fotos heb ik al genoten en ik ben zoooooo trots op je.
    Geweldig.

  • 10 December 2014 - 14:43

    Errol :

    Beste mw.Erika,

    Ik zocht naar een line dancing groep in Suriname. En las jouw verslag betreft een line dance groep die u had ontmoet. Heeft u een contact adres van een line dance groep in Suri?

    Hartelijk dank.

    Mvg,

    Errol


  • 11 December 2014 - 20:44

    Erika:

    Hallo Errol. De groepbestaat nog steeds. Je kan contact opnemen met Mavis. 8752700

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Ons woonadres

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2021

Bericht voor Jan van Bijsteren

08 Mei 2012

Zin

02 April 2011

Hier zijn we weer

20 Februari 2011

Kyano

30 December 2010

Frank even weg.
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 505
Totaal aantal bezoekers 135625

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Ons woonadres

Landen bezocht: