Nat Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van erikainparamaribo - WaarBenJij.nu Nat Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van erikainparamaribo - WaarBenJij.nu

Nat Paramaribo

Door: Erika Landkoer

28 April 2007 | Suriname, Paramaribo

We kunnen er niet meer omheen: de grote regentijd is begonnen.
Woensdagochtend vroeg is het begonnen te regenen, en niet zo’n klein beetje ook. Gelijk was de helft van de stad onder water. ‘sMiddags bleef het droog. Gisteravond (vrijdag) begon het weer te regenen, en het hield niet op, waardoor nu meer dan de helft van Paramaribo onder water staat. Op sommige plekken zakte het langzaam weg, ook in onze tuin. De goot voor ons huis trad buiten zijn “oever” en het liep de tuin in. Maar bleef gelukkig steken bij het terras.
De meteorologische dienst voorspelt dat ook dit jaar het binnenland onder water zal lopen. We zijn vanmiddag even gaan rijden speciaal om foto’s te maken. Ook aan het begin van onze straat ligt er nog water.
Dus onthouden: nooit aan het begin van de grote regentijd op vakantie komen naar Suriname. Anders krijg je natte voeten.
Oh ja, we hebben deze week bezoek gehad van Magda Vlot, de vrouw van onze tandarts in Nunspeet. Er was hier een tandartencongres, zodoende. Leuk om weer wat te horen over Nunspeet.

• 30 April 2007 - 08:57

Jeanet:

Wat we hier te kort komen, hebben jullie teveel zo te zien !

• 30 April 2007 - 13:10

Ank & Dirk:

mooi!mooi! exporteer maar wat regen hierheen. wij zitten hier sinds 22 maart droog en dat voor Nederland met hoge dijken tegen natte voeten. Groetjes

• 30 April 2007 - 13:52

Rudy:

als het begin juni maar mooi droog is wanneer ik kom.rudy

• 02 Mei 2007 - 18:18

Jaap & Jeanet:

Er is niets veranderd in 38 jaar.
    Doei,

• 04 Mei 2007 - 15:19

Diana:

Het is echt niet gezond, dat de riolering nog steeds niet in orde is.
    Ik heb bewondering voor jullie gelatenheid.
    Ik zou flippen.
    Maar daarom ben ik, waarschijnlijk hier en niet daar.....

• 16 Mei 2007 - 15:13

Wesley:

Laten jullie af en toe weten of alles goed gaat met dat snert weer daar? Okido, doei doei

• 21 Mei 2007 - 08:33

Happy birthday, moeders. Ik bel je na werk. Doegieeeeee

• 14 Juni 2007 - 14:50

Wesley:

What's up, ouwelui? Wordt er nog een keer een update gemaakt?
    Lies heeft erg dikke buik...jiehoe

Doegie