Vervolg Vak. in eigen land - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van erikainparamaribo - WaarBenJij.nu Vervolg Vak. in eigen land - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van erikainparamaribo - WaarBenJij.nu

Vervolg Vak. in eigen land

Door: Erika Landkoer

14 December 2006 | Suriname, Paramaribo

Na 1 nachtje weer thuis te hebben geslapen, zijn we nu met de bus naar Leonsberg gereden en zijn in een bootje gestapt. We gingen op weg naar Nieuw Amsterdam; hebben daar het museum bezocht. En toen weer de boot in op weg naar Plantage Frederiksdorp. De eigenaar is ook een oud Trisser geweest. Heeft een prachtige plek gemaakt, waar je kan overnachten. Zijn vrouw kookt voor de gasten;er komen ook dagjesmensen op bezoek. Je kan er alleen komen met de boot. Er was ook een filmploeg aanwezig, die de Trissers al enkele dagen volgde. Later bleek dat de uitzendingen direct werden vertoond op de tv hier in de stad. We hebben er lange wandelingen gemaakt, tussen de buien door.
De volgende dag via Tamanredjo, waar we in een warung gegeten hebben, terug naar huis. Niets bijzonders beleefd, maar wel veel gelachen.

• 18 December 2006 - 11:01

Mariska:

Hoi Erika,

Wat ziet het er allemaal geweldig uit! Je ziet er zelf ook zo heerlijk ontspannen uit, fijn zeg! Hier is alles oké. We zitten vanaf 12 september in ons nieuwe kantoor in Ermelo. Het bevalt ons goed!

Groeten van Mariska

• 20 December 2006 - 07:18

Theo En Marry:

Hallo Frank en Erica,

Hartstikke leuk om van jullie een kaartje met goede wensen voor kerst en nieuwjaar te ontvangen. Het blijft ook leuk om jullie vanaf hier te kunnen volgen met jullie (reis)verslagen.Eind volgende maand het 30e VTS (Schneiders) tournooi. De aanmeldingen lopen moeizaam. We moeten maar zien. Goeie jaarwisseling.